خط تولید نوار آبیاری قطره ای

یکی از روش های مرسوم خط تولید آبیاری به روش قطره ای، آبیاری کشت های دیمی همچون گندم و ذرت و حبوبات همچنین گیاهان و صیفی جات مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از نوار تیپ irigotion priptope که به اختصار نوار tope نامیده می شود، این وسیله در واقع تیپ لوله نفت از جنس پلیمر است که در طول فواصل مختلف دارای روزنه ( زیپ) قطره چکان برای خروج یکسان و یک نواخت آب بر روی محصول می باشد.

دلیل استفاده از زیپ قطره چکان برای یکسان بودن قطرات بر روی اولین محصول تا آخرین محصول در طول استفاده از نوار زیپ باشد. نوار تیپ از ضخامت 175 الی 250 میکرون و در فواصل 10- 15 -20 – 30 سانت آبدهی و در مدل های مربع و یا ذوزنقه gohn dier و در آبدهی 1 الی بیش از 3 لیتر در ساعت به درخواست خریدار تولید میگردد. نصب سریع و آسان، حمل و نقل و دپوی آسان با مقاومت در برابر v v اتصالات ساده و ارزان با صرفه جویی در آب با بهره وری فراوان در تولید محصول و جلوگیری از رشد علف های هرز و …. از مزایای نوار تیپ است.

فشار آب در زمین زراعی جهت نوار تیپ در حدود 1 اتمسفر است. در حالیکه نوار تیپ تولیده شده در کارخانه تولید کننده می بایستی فشار دو برابر را تحمل کرده تا سوراخ باز یا پاره نشود. خطوط تولید شده نوار تیپ tope ساخت شرکت تلاش سازان دارای سیستم مدار کشی و گاز گیر اتوماتیک با فرمینگ های رادان از بهترین برند های معتبر با چشم و کیس لیزری و معمولی کنترل وارداتی از بهترین برند ها دارای تابلو زمان فول plc سیستم اخطار آنلاین با خروجی 40 – 80 160 کلاف در شبانه روز است.

قیمت خط تولید نوار آبیاری قطره ای

فروش خط تولید نوار آبیاری قطره ای