دستگاه میکسر مواد پروفیل upvc

دستگاه میکسر مواد پروفیل upvc در ابتدا می بایستی از خالص بودن و نداشتن ذرات اضافی داخل مواد اولیه اطمینان حاصل نمود. مواد اولیه هر کدام به اندازه مورد نظر در فرمول توزین شده و به داخل مخزن گرم میکسر وارد می شوند. لازم به ذکر است فرآیند توزین می بایستی کاملا با دقت انجام گردد زیرا حتی مقدار 10 تا 20 گرم اضافه یا کم بودن یک پارامتر می تواند در فرآیند تولید، ایجاد مشکل نماید. شرکت تلاش سازان سازنده انواع ماشین آلات صنعتی این گونه بیان می کند که میکسر گرم با سرعت بالا و با استفاده از نیروی گریز از مرکز شروع به چرخاندن و در نتیجه ایجاد حرارت جهت پخت و مخلوط شدن مواد اولیه می نماید.

لازم به ذکر است که تمام میکسرهای پلیمری اولین میکس ( بچ ) مدت زمان بیشتری  خواهد داشت زیرا دیگ میکسر در زمان شروع بچ اول دارای دمای محیط اطراف است  و روغن بین جداره دیگ است. پس از آن که گرم شد میکسر ها گرم می ماند. پس از آن که مواد اولیه به درجه پخت رسید دیگ بالا باز شده  و مواد اولیه پخت شده به دیگ پایین سرازیر می شود تا توسط گردش ملایم و با استفاده از آبی که در جداره بیرون دیگ تعبیه شده خنک گردد.

مواد اولیه خنک شده باید پس از مرحله خنک کاری  به مدت 12 الی 24 ساعت در مخزن دیگری جهت از بین رفتن الکتریسیته ساکن  و هم دما شدن با محیط باقی بماند.