خط تولید پانل پی وی سی

خط تولید پانل پی وی سی ، دیوار پوش های pvc سال هاست به عنوان جایگزین رنگ و نقاشی و … مورد استفاده قرار می گیرد. سهولت کاربرد و هزینه نگهداری پایین از مزایای این دیوار پوش می باشد. این دیوار پوش ها در ابعاد 10 – 20 -30 و … تولید می گردد و لمینت یا هات استامپ یا چاپ uv  بر روی آن ها طرح و نقش های جذاب بنا به سلیقه مصرف کنندگان ایجاد می گردد. عموما دیوار پوش ( پانل ) در طول 6 متر تولید می گردد.

وزن پایین با سرعت بسیار بالا جهت نصب با عایق بودن صوت و دما، عدم اشتعال، ضد آب بودن، هزینه پایین نسبت به سایر محصولات باعث شده از آن درون بانکها، بیمارستان ها، مجتمع های تجاری، اداری و حتی منازل مسکونی از این دیوار پوش ها استفاده گردد. لازم به ذکر است به دلیل وزن بسیار کم این محصولات از ان ها برای سقف های کاذب نیز استفاده می کنند.

دستگاه خط تولید پانل پی وی سی

خط تولید پانل دیوار پوش ساخت شرکت تلاش سازان که سازنده انواع ماشین آلات  صنعتی است با بهره مندی از قوی ترین اکسترور های دو مارپیچ با تابلو فرمان فول plc جهت رانش بهتر مواد اولیه میکس شده از قیف به داخل سیلندر ها با وان وکیوم خنک کن در ابعاد 4 الی 6 متر از جنس استیل خالص یا گالوانیزه گرم به کار میرود. به درخواست خریدار دارای محرک در محور های x- y – z به صورت الکتریکی و دستی می باشد یا کشنده بسیار قوی در طول 60/1 الی 70/2 دارای موتور گیربکس مرکب یا کرانویل پینیون آلمانی با اره رومیزی plc یا معمولی دارای تیغه از جنس آلمانی یا ترکیه ایی با سینی بار انداز به صورت نیمه الکترونیکی.

خط تولید پانل pvc

قیمت خط تولید پانل pvc